RE: Lapač hmyzu

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Pátek Srpen 22 10:38:25 CEST 2008

Já mám přesně opačnou zkušenost, mouchy to přitahuje,
komáry málo. A nejvíc výbojů způsobují malé mušky octomilky.
Výbojku do toho mého koupíte v makru jako náhradní díl, cca za 50Kč.
Tyčinka, malý závit a je přímo na 230V. Předřadník tvoří vodivý povlak přímo na těle výbojky, ta je schovaná v dalším skleněném krytu. Spektrum změřit neumím :-(
Lubor