Prenos obrazu -> VF zesilovac

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Srpen 21 22:22:48 CEST 2008

naopak si myslim ze informacie tam su :-) Na obrazku 2 mate znazorneny
priebeh prudu vs. napajacie napatie. Rozhodnete sa aky chcete aby tiekol
prud vid. "The recommended operating current range for this device is 20
to 40 mA." a hodnotu rezistora spocitate podla ohmovho zakona :-)
Ako ste uz spomenuli 1dB kompresny bod je na 10dBm co je 10mW, takze
tento obvod je pre tuto aplikaciu nepouzitelny. Skuste sa popozerat po
niecom od Mini-Circuits (typy napr. MAR, alebo ERA), tie sa uz tiez
predavali v drogeriach...
b.