OT: Váha pro připojení k PC

Jan Půhoný konference@puhy.cz
Čtvrtek Srpen 21 21:41:54 CEST 2008

Dobrý večer,

když se tady dnes probíraly váhy dovolím si jedno OT. Sháním váhu, která
by šla připojit k PC (USB/RS232/?). Nejde o kritickou aplikaci,
tolerance do 50g by ještě stačila. Maximálně to bude zatíženo 5kg.
Ideální by bylo, kdyby uměla některý z protokolů: METTLER-TOLEDO ,
TONAVA-CAMPESA

Díval jsem se na dealextreme, ale žádnou váhu připojitelnou k PC jsem
nenašel. Viděl jsem řadu vah s datovým výstupem pro připojení k
pokladně, ale ty jsou zbytečně drahé pro tuto aplikaci.

Díky předem za každou radu v tomto směru.

--
s pozdravem Jan Půhoný

http://www.puhy.eu
http://www.obchod.puhy.eu