[OT] Doporucte vahu?

Lukas Burda burdal1@post.cz
Čtvrtek Srpen 21 12:17:48 CEST 2008

> Zrovna na ni koukam a vaham mezi ni a tou 2kg, jake je zpracovani této vahy
> a jaky z ni mate dojem?

Zatim dobry. Citelny display, podsvetleni samo zhasne pri necinosti a
pri zmene zateze se zase rozsviti, opakovatelnost mereni v ramci par
hodin co na ni pokladam ruzne veci dobra. A je hlavne takova
roztomila. Budu ted delat hodne s epoxidy a tak jsem si koupil neco za
par kacek, co budu moct pri odvazovani slozek poblemcat a ted je mi ji
az lito. Jak je na tom s absolutni presnosti, budu vedet 1.9.

Lukas Burda

--
Jen poznamka k tem kalibracim - obecne nereaguji na Vas. Delam sam v
kalibracni laboratori, takze mi uz ceny za kalibrace nepripadaji tak