[OT] Doporucte vahu?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Srpen 21 11:05:56 CEST 2008

Co tak pisi uživatele, tak jde o relativne presnou vahu chyba na 2kg 8g tj.
0.4% s tim, ze neni problem na vahu vrazit 2kg kalibracni zavazi a vahu
zkalibrovat.
Podle meho jde za ty prachy o dobrou vahu. Presnejsi jiz budou jen
laboratorni vahy a to je jednak jina cenova kategorie a pak i ony budou
vyzadovat kalibraci v miste instalace. Co tak mam zkusenosti z lekarenskymi
vahami, tak po rozbaleni ujizdi na 2kg o cca 3g zcela bezne a za polozeni
nekolika kalibracnich zavazi, pardon za vystaveni papiru o kalibraci date
vice nez za tuto vahu :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Thursday, August 21, 2008 10:43 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Doporucte vahu?

ha... "Precise 0.1g Accuracy". "precision" a "accuracy" su dve uplne
odlisne veci. Aby ta vaha pri 500g hmotnosti neukazovala 650g ale s
rozlisenim 100ug :-)))
b.

www www wrote:
> Obcas potrebuji zvazit nejaky ten elekektronicky baznek a nechce se mi jiz
krast manzelce kuchynsku vahu, uvazuji proto o nejake digitalni vaze do
supliku. Zatim jsem vybral http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3390 a
to protoze jako jedna z mala meri pri rozliseni 0.1g do 2000g. Nemate ji
nekdo nebo nedoporucili byste nejakou jinou?

> Kdyz je rec o vahach, co tak nejakou osobni vahu nebo spise analyzer
hmotnosti, tuku a takovych tech opicaren, vite o nejake za super cenu nebo s
super parametry za prijatelnou cenu.