brzdeni s rekuperaci u bldc motoru

Pavel Brabenec pbrabenec@centrum.cz
Čtvrtek Srpen 21 09:39:30 CEST 2008

Zdravim konferenci,

mám postavený regulátor pro senzorové řízení bldc motoru a rád bych ho doplnil funkci brzdy s rekuperací energie do baterie.
Snažil jsem se vygooglit informace ale marně. Pokud někdo brzdí tak pouze usměrněním diodama v můstku a připojením rerzistoru na stejnosměrnou větev.
Jak udělat zpětné dobíjení? Napadlo mě použít další 3f usměrňovací můstek za ním step-up měnič. Při napětí z motoru větším jak napětí baterie se využijou diody v tranzistorech v můstku a při nižším přidané diody a step-up měnič.
Je v tomto nápadu někde nějaká zrada?

Díky

 P.B.