Neni to moc slozite?

Václav Ovsík vaclav.ovsik@i.cz
Středa Srpen 20 07:47:50 CEST 2008

On Tue, Aug 19, 2008 at 04:13:06PM +0200, Martin Hanek wrote:
> Me prislo elegantnejsi a prenosne reseni s prodluzkou s nekolika
> zasuvkami, ktere spina to SSR z USB. Jednoduse to prenesu. Nechce se mi
> do PC delat diry.

K tomu napajeni USB. Mam ASUS M2A-VM HDMI nebo tak nejak a tam si
pamatuju z navodu, ze asi dvojice nebo ctverice USB portu lze jumperama
na desce zvolit, jestli jsou z 5V nebo z 5V STB. U ostatnich je to na
pevno jedno nebo druhe. Takze bych to skouknul, jestli se to neda
prenastavit jumperama, pokud jste to jiz neudelal.
--
Zito