Volba zdroje z 230 V par mA s trvalym provozem

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Srpen 19 21:53:38 CEST 2008

Zvážil bych i nabíječku k mobilu, stojí kolem 130 korun. A vykuchat
vnitřek. Pro dvě napětí dvě nabíječky. Je to malý, levný, dává to
kolem 5V/500mA a trvalýho provozu bych se taky nebál - řada lidí to
jednou vrazí do zásuvky a od tý doby to běží roky, teda většinou
naprázdno ;)

P.K.