OT: Dealextreme a vyber mobilu - ma nekdo zkusenosti ?

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Srpen 19 20:45:26 CEST 2008

Zajimavy telefon. Vygooglovat se ten model da:
http://shopkami.com/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=1443&category_id=102&manufacturer_id=0
Uz z obrazku na mne ale primo kouka nekvalitni software (ne konkretne u
tohoto, myslim obecne ty cinske telefony), ruzne informace o nemoznosti
aktivovat tiche vyzvaneni, zamykat klavesy tomu jen nahravaji. Je ale
pravda ze ty ceny ...
Znacky proflaknute v Evrope by ale mohly okoukat alespon to, ze k
telefonu se dodavaji dva akumulatory. Hlavne pro ty mobily ala PDA by to
bylo celkem potreba.

Tosa