OT - RE: Uz mozeme jazdit na vodik :-)

Jan Galuszka konference@ei.cz
Pondělí Srpen 18 22:12:26 CEST 2008

Proboha !!! nenapsal jste cislo uctu a zda berete platebni karty !!!!!!

A vystavite mi na sluzebni auto danovy doklad !!!!!!!

Honza

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele Pavel Poucha
Odesláno: 18. srpna 2008 21:52
Komu: 'HW-news'
Předmět: RE: Uz mozeme jazdit na vodik :-)

Ale stejně, všechny ty vody, zvyšovače výkonů motoru, rozpoznávače elektronů
z jaderné elektrárny apod. mají jednu zásadní nevýhodu. Prostě něco
prodáváte, musíte to vyrábět, balit, posílat, lidi Vám to budou reklamovat,
atd. atd. Zkrátka, spousta problémů.

Viděl bych to jinak: Pošlete mi 10.000,- Kč na účet a fotografii vašeho
auta. Zavěsím nad ní elektromagnetické kyvadélko (nejnovější utajovaná
japonská technologie) a uvidíte, že vám zítra auto pojede o hodně lépe.
Pokud byste necítili jasný přírůstek výkonu, peníze čestně vrátím.

A nyní pozor: Pro členy této konference poskytujeme slevy 3.000 Kč !!
A nyní ještě větší pozor: Pro ty, kteří mi peníze pošlou do 1 hodiny od
obdržení emailu, poskytnu slevu dalších neuvěřitelných 3.000,- Kč !!!
A nyní největší pozor: kdo mi peníze přinese v hotovosti, dostane chutný
oběd - párek v rohlíku vhodný i por vegetariány (0% masa zaručeno) !

A hlavně se tedy omlouvám za veliké OT...

Zdraví
Pavel Poucha