Jak rozebrat transformator z PC zdroje?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Srpen 18 21:03:53 CEST 2008

Diky, metoda zafungovala. Sice ne hned napoprve, ale prece. Po prvnim
(neuspesnem) pokusu jsem z trafa odmotal par vrstev izolace  a dratu
(byly v jadre hodne natesno) a napodruhe uz to proslo. Takze zitra si
jdu namotat co potrebuju:)
Dekuju,
Marek

PS (pro Petra Z.): diky za super radu. Po aplikaci kladiva se aplikuje
vterinove lepidlo a vznika feritoprachove jadro? :D:D:D