Kratuv vibracni naramek

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Pondělí Srpen 18 21:01:21 CEST 2008

A jeje Sašo - čistě informativně - doma mi leží nedodělané
- Zaměřovací anténa na VKV
- Superhet pro radiokompas pro roboty
- audio processing  a řídící MCU pro radiokompas pro roboty
- Rídící jednotka  pro vetsi roboty s LPC2106 ( ARM)
- DPS na miniaturní Biprog
- CMUCAM 3 - kamera napojená na LPC2106
- Sumo robot verze 2009
- Robot do parku

To je na psychiatra už samo o sobě - a když k tomu přimyslím, že bych měl
nějaký mikrofon + procesor + vibrační motorek + dispej spíchnout  a dosti
dlouho testovat.

Prostě nemám čas ani když tohle pro mně není komerční záležitost a tudíž je
mi jedno kolik je ČR neslyšících

Nechceš to nahodit ještě mezi robotiky - kluci Matfyzáci jako třeba David
Obdržálek by to mohli někomu zadat jako práci ?

Můj šéf je prezident České společnosti biomedicínského inženýrství, má
kontakty na elektrofakultách po celé republice, ale víš jaké to je když se
člověk  pokouší dát úkol svému šéfovi ;-))

Zdraví Petr Kubáč