Prodej upraveneho vyrobku

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Srpen 17 17:38:43 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 17.8.2008 od "Ing. Libor Konečný":

> Pokud je to z EU, nebo z CR tak bych byl opatrny, ja jsem po
> slozitych jednanich pro sve vyrobky bral krabicky od SALTEKU, a kdyz
> jsem udelal produkt, ktery se jim nelibil(respektive nelibil se
> jejimu vetsimu odberateli (pry nejaky spoluzak majitele ci co ;-) ,
> ktery delal podobny produkt za x krat vyssi penize, ktery umel 10%
> toho co muj a do ktereho jsem investoval vysokou castku) tak mi pri
> dalsi objednavce sdelili, ze uz mi je nebudou dodavat.

Tak jsi je mohl od nich brat dal pres nekoho jineho, ne? :-))) To by
se divili. A oni je nechteli prodavat hned od pocatku? Nebo je bezne
nabizeji?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem