Prodej upraveneho vyrobku

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Neděle Srpen 17 16:25:59 CEST 2008

Varic bude z PRCu tem to je suma fuk, ciste pravne byste na varici nemel nechavat logo ci jmeno prvovyrobce, ale ciste pravne budete na novy vyrobek potrebovat zkousky CE a pokud jich nehodlate prodat stovky ci spise tisice tak se to rozhodne nevyplati.
Idealni by bylo pokud by slo jen o upravu firmware bez vymeny MCU, tak by slo delat blbeho a ject na puvodni chvalovaci papiry.