Re: OT : Vrácení licence Windows

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Neděle Srpen 17 13:24:21 CEST 2008

Tak tohle by chtělo nějak přádně rozmáznout v masmédiích, někdy po
prázdninách a pak hlavně po vánocích. Super by byl třeba nadpis ve stylu:

Dostali jste pod stromeček počítač s Windows, které nechcete? - Nechte si
vyplatit peníze

:-)

PH

From: "Vladimir Nerud" <newlad@centrum.cz>
Nějak se mi ty linky pohádaly, tak znovu:
http://www.abclinuxu.cz/blog/kamil_paral/2008/8/vraceni-licence-windows-u-lenovo-cr

Narazil jsem na zajímavý článek na abclinuxu. Určitě je to bude inspirující
čtení nejen pro pravověrné "linuxáky" ale  i pro nás ostatní, co si musí s
novým notebookem kupovat zbytečně i další licenci windows, protože
požadovaná konfigurace se bez Vist prostě neprodává.