MIKROE vs CSS

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Neděle Srpen 17 01:03:38 CEST 2008

Jeste resim druhy problem.
V helpu pisou ze neni mozne pouzit konstantu v strstr(buffer,"hi");
abych tedy nasel retezec hi v bufferu.
Musim to udelat mantacky tak ze nejdrive dam strcpy(mantakbuffer,"hi");
a pak strstr(buffer,mantakbuffer);
Ja jsem myslel ze CCS je o mnoho let starsi nez Mikroe, tak snad by mohl
byt na lepsi urovni.
Dalsi vec kterou neumim nastavit je, aby si pamatoval/nacetl po spusteni
posledni projekt a mnoho dalsiho....

Mikroe mam zmaknutou dokonale,ale posledni program se choval nestabilne,
proto nez pristoupim k uprave a vyrobe DPS ;-) tak zkusim prelozit kod v
jinem kompilatoru.
K hitechu a mplabu jsem se k bezchybne kompilaci nedostal, je to tak na
tyden studia ;-) , takze nzbyva nez to mantat v CCS.

LK

MIkroe C je fakt zlaty ;-)