Uz mozeme jazdit na vodik :-)

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Sobota Srpen 16 21:26:13 CEST 2008

Ha, ale ta firma na ktoru odkazuju http://www.acoustic-revive.com/english/
tak toto je ine maso... stabilizujuca zaslepka do zasuvky, lebo zvuk
rozochvieva nepouzite kontakty co ma vplyv na kvalitu zvuku pocuvanej
sustavy... alebo predlzovacka vbudovana do 6kg duraloveho bloku...
krabicka co rusi ucinky elektromagnetickych poli generovanim
elektromagnetickeho pola v protifaze, staci postavit jednu do izby a
zvuk je hned zelensi... kompenzuju tam inou krabickou aj nejake chvenie
zemegule na frekvencii 7Hz a mnoho dalsich
takto som sa uz dlho nepobavil, clovek to musi prejst vsetko lebo kazdy
dalsi vyrobok ho este viacej pobavi :-) kto toto kupuje....
b.