Robot

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Srpen 16 12:06:47 CEST 2008

Uvnitř je pravděpodobně člověk. (Samozřejmě některý části jsou
robotický, tj. hlava a ruce, resp. prsty). Na následujícím videu se
chová moc interaktivně než aby to byl komplet robot:

http://fr.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=38705789

Všimněte si toho lesklýho štítu na hrudi, to je okýnko, kudy se herec kouká ;-)

P.K.