hleda se elektrikar v piestanech a okoli

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Sobota Srpen 16 11:27:01 CEST 2008

Dobry den
vznasim tady dotaz na slovenske kolegy.

Mam kamaradku v Piestanech, piseme si pres icq.
Popisuje mi problemy s rusenim v elektricke siti, kdyz zapne pracku.
Na 90% to tipuji na vyhrate spoje hlinikovych vodicu - je to komunisticky
panelak.
Chtela si koupit prodluzovacku s prepetovou ochranou a filtrem a tak zajistit
aby ji pocitacovy monitor (nebo tv, uz nevim) prestal blikat pri prani.
Rekl jsem ji ze at se na to vykasle a jestli nechce v brzke dobe vyhoret at si
necha od nekoho poradne dotahnout srouby v elektroinstalaci, zejmena v te
zasuvce pro pracku a na jejim jistici.
Rika ze nevi koho na to zavolat.

cituji: "ja nepoznam ziadneho elektrikara, skusim kuknut dake inzeraty, ale ja
moc teda tym ludom neverim, co som par majstrov zazila, des"

Nevite o nekom v Piestanech, kdo by mohl pomoci?

Dekuji
Jakub Ladman