OT: Dealextreme a vyber mobilu - ma nekdo zkusenosti ?

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Srpen 14 16:09:17 CEST 2008

Pouzival jsem vzdy tyden a ke konci dal druhou baterku pro jistotu. Cekal
jsem pro mne dulezite hovory od pravnicky.
Telefon byl zapnuty porad. Vecer jsem jej pouzival jako baterku ve stanu,
pripadne cestou od "Medveda" a vecer resil prijate zpravy. Denne tak tri,
ctyri hovory.
Schazela mi funkce rychleho uzamceni klaves uzivatelem ( v nastaveni jinak
automaticky 5sec a vice...).
S vydrzi jsem byl fakt spokojenej. 130 km jsem i po tydnu mel pustene v aute
jako autoradio :-)
Pry by to melo mit i radio, ale tuto funkci jsem tam neobjevil. Mozna je to
moji hlavou a rukama.
BT se take v jinem menu muselo take nejdrive zapnout a az potom v jinem menu
aktivovat.
Z tritydenniho tabora jsem se musel dvakrat vratit do Prahy a nabijecku jsem
na tabore vubec nepouzil.
Jsou samozrejme daleko lepsi mobily, ale mne to plne vyhovelo. Po tabore mel
tento mobil slibeny syn a tak je vyber noveho na nem. Dal jsem mu nyni na
vyber do cca 160 dolacu. Uvidime.
Jindra Polivka

Ono by i 2000 mAh bylo az dost. Jaka byla ta vydrz v realu?
A uz jste vybral nastupce? Dejte vedet, kdybyste koupil dalsi exemplar
na DX.

Zaujal me typ s FM, analog. TV, MP3, foto... za cca $140.

Zdenek