Servisni manual Mini vez Sencor SMC803 bo rada

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Srpen 14 12:41:58 CEST 2008

2008/8/14 www www <asrock70@seznam.cz>:
> Nemate nekdo servisni manual k predmetu ci nevite kde ho sehant?
>
> Respektive mam tu rozebranou tuto minivez, ocividne nejaky problem v napajeni pri zapnuti ze standby se po chvili vypne a i kontrast LCD je velmi maly.
> [...]

Když to zapnete ze standby, tak by to mělo někde nahodit signál,
kterým se zapíná ten PNP tranzistor. Není tam třeba nějaká tepelná
nebo zkratová ochrana? Co se stane, když připojíte bázi přes odpor
(1k) na GND - to by mělo zapnout ten PNP.

P.K.