Das keyboard

Dipl.-Ing. Michal Kováčik kovacik@toolsquare.com
Čtvrtek Srpen 14 09:44:51 CEST 2008

s tou ukludnujucou hudbou suhlasim, no sucastne by sa spustila fullscreen
prezentacia
nejakych 1000 tyzdnovych slecien ;-))

Ked sme pri klavesniciach, tak tiez si pamatam na Chicony klavesnicu kupenu
pred osmimi rokmi,
za tu cenu to bola nadhera Bola to membranova klavesnica, funguje dodnes no
je uz taka spinava,
ze ju nemozem mat doma na stole, preto sedi pri starom pc v dielni.
Predtym som mal na 486ke klavesnicu IBM tazku a velku, kazde tlacidlo
malo svoj spinac, po zatlaceni hociakeho tlacidla vydavala zvuk, ako ked
zavriete dvere na embecke (cing).
Momentalne mam klavesnicu ktora mi moc nevyhovuje, je membranova, ale
tlacidla sa stlacaju tazko,
proste nie je ten pocit, ktory si pamatam z Chicony.
Uvazujem, ze si kupim nieco taketo:
http://www.progamingshop.sk/speedlink-ultra-flat-metal-keyboard-p-1745.html

ma to hlinikove telo a pisu o dlhej zivotnosti. No je tam trochu nezvycajne
rozlozenie klaves co ma odradzuje.

Michal