Okenní průchodka pro WiFi

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Srpen 14 09:35:17 CEST 2008

a aky bude rozdiel medzi neprisposobenim impedanciou roztlaceneho kablu
a korektnych 75 ohm? :-) Rozdiel PSV medzi 50 a 75 Ohm nie je az taky
dramaticky obzvlast pokial sa pouzivaju vysioko stratove kable ako u
wifi... Osobne by som to moc neriesil. Ten 2.5mm kabel dlzky 25cm vam
tam vnesie utlm minimalne niekolko jednotiek dB. Je to uplne jedno ktore
zle riesenie sa pouzije, ta satelitna priechodka ma aspon vyssiu
zivotnost :-)
b.