Okenní průchodka pro WiFi

Šula Miloš sula@rps.cz
Čtvrtek Srpen 14 09:05:22 CEST 2008

Zdravím,
potřeboval bych protáhnout anténní kabel pro WiFi oknem bez vrtání. Koukal jsem, že pro satelit existují speciální okenní průchodky s plochým kabelem. Máte s nimi někdo zkušenosti při použití WiFi ? Taky jsem uvažoval o tom, že koupím tenký VF kabel např. LMR-100A , který má 2.5mm průměr a skřípnu ho do těsnění okna. Takto mám vyvedeno třeba teplotní čidlo.Ale nevím jestli tenhle kabel nebude moc "tuhý" aby se vytvaroval podle rámu okna. Máte to někdo vyzkoušené ?

Anténa je směrova se ziskem kolem 14dB, takže větší útlum snad vadit nebude.

Miloš