RE: Jak připravit dům pro řídící systém?

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Středa Srpen 13 18:21:00 CEST 2008

Nepredpokladam, jelikoz hlavni vedeni CIB bude oddeleno
(v jinych trubkach), nez vedeni silove.
Sbihat se budou pouze v krabicich, ve kterych budou
spinace/stmivace.
Tento system mi umozni tahnout "jedno" silove vedeni
od rozvadece smerem do domu (rozvadec bude v technicke
mistnosti vedle garaze) a z nej odbocovat pro jednotliva
svetla.
Pro jistotu vsak chci oddelit od sebe sbernice CIB
(muze jich tusim max 9) a mit ji v kazdem patre, respektive
casti domu samostanou.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti