CCS a HITCHECH

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Středa Srpen 13 16:11:34 CEST 2008

Dobry den
Chtel bych poprosit zdejsi Cckare pouzivajici CCS a Hitech.
Ja osobne jsem kdysi CCS pouzival, konkretne tusim PCW + PCM, suprove
bylo na CCSku to ze mel krasne prelozeny assebler, zadne instrukce navic
a komplikovane testovani ASM v podminkach.

Pouzivam Mikroe, akorat se mi zda ze se program nechova korektne, ASM
jsem totalne zapomel tak se mi v 20 kbytech programu hledat chybu nechce.

Stahl jsem si novou verzi CCS, ale abych se v tom znovu naucil je na
dlouho .

Dival jsem se na Hitech a je velmi podobny Mikroe C komplikatoru ;-) a
ted se chci zeptat, na ASM kod, je stejne dobry jak CCS ?

Diky
LK