[Fwd: OT: [ KOMERCIA ] - vrtaky do DPS]

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Srpen 13 12:49:27 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 13.8.2008 od Kručinský Ladislav:

> Hele Petře dovolím si tvrdit, že vedení vrtačky jaké používám tady
> asi nemá nikdo ... :-))) Upravil jsem si support ze staré svazkové
> mechaniky IBM. šest ložisek, z toho jedno na excentru, jezdí po
> chromovaném profilu. Takže házení není žádné, vrtám Dremelem a
> přesto jsem ty tvrdokovy zkoušel a holt třeba 50 děr v pohodě a u té
> 51 jsem s tím nějak cuknul nebo stařecký třes, nevím ale prostě
> vrták šel do háje. A vzhledem k té ceně jsem od toho ustoupil.

Tak ja uz take asi dva vrtaky zlomil, ale na ty dva vrtaky pripada
hooodne moc der.

> Spíš bych se ale zeptal proagátorů kopinatých vrtáků (diskuze asi
> před rokem), jestli jsem měl smůlu a nebo jim to taky ty okraje mědi
> vyhrnuje - je to nepříjemné, pokud tam té mědi moc nezůstává na pad
> tak se to má tendenci odloupnout.

Ja osobne s temi kopinatymi moc dobre zkusenosti nemam. Take jsem si
je kdysi nakoupil a stoji to za prd. Mozna by se to dalo vylepsit
vhodne zvolenymi otackami, ale me se to tedy nepodarilo. Proto
pouzivam tvrdokovove vrtaky Bungard a LPKF.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz