Das keyboard

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Středa Srpen 13 10:56:29 CEST 2008

Hezke dopoledne,

    jenze psat na klavesnici, jejiz tlacitka nemaji zadny odpor je
neprijemne a nevim, jak by se na to ruce po nejake dobe tvarily. Myslim
si, ze moc nadsene ne. Uz proto, ze takhle muzu mit i nejake prsty
polozene na klavesach a nemusim je drzet ve vzduchu. To u te "displejove
virtualni" by mozne nebylo.

    Jinak take me takova klavesnice napadla. A take si myslim, ze by sla
udelat jednoduseji. Nevim proc tam spat OLED, kdyz by stacilo nekolik
malickych LEDek v kazdem tlacitku... Pismenko na klapce preci nemusi mit
kdo vi jake rozliseni. Jenze tohle proste lepe vypada.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz