Kamera a receiver

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Srpen 12 23:23:05 CEST 2008

Klasicka CB ma 4W a teoreticky se da delat spojeni na vzdalenost 30-40km
na direkt. Pokud jsou extra podminky (tedy i to odkud vysilate) tak lze
samozrejme udelat spojeni treba 200km, ale to jsou extremy. Predpokladem
je dobra antena minimalne pulka lepe 5/8, dobre udelane svody a
minimalni ruseni na pasmu.

Prvni dve veci lze zajistit, ale treti vec je naprosto nahodna a
vetsinou treba v lete mate na pasmu blazinec z odrazu, ze neposlechnete
ani kolegu 5km od vas.

Pokud myslite opravdu RUCKU tak je to tak na 3-10km rucka-rucka. Pokud
je to zamyslene jako nahrada telefonu tak to rovnou zavrhnete.

Radek Vicek