Das keyboard

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Úterý Srpen 12 21:43:09 CEST 2008

Dobrý den,
  Dobrý večer,
  když už jsme u toho mytí - léty vyzkoušený je roztok teplé vody,
prášku na praní a času. Tak trochu jsem dělal do klávesových
hudebních nástrojů a nevěřili by jste, co všechno se najde v takových
klávesách :-) Rozebrat (cokoli z plastu) nasypat do lavoru, zalít
horkou vodou (žádných 40, jako v reklamě) a nasypat jednu odměrku
prášku na praní. (manželky to nerady vidí, zvláště když perete
víckrát za týden :-) Zamíchat a nechat stát. Na začátku jsem se s tím
pachtil a kartáčkem bral klávesu po klávese. V době "největších
výkonů" se to nechalo ustát 10min, zamíchalo a dalších deset minut.
(prostě systém automatická pračka) Když potom člověk vyleje ten humus
a prostě jen propláchne to co zbylo v lavoru dostatkem čisté vody
(bez máchadla prosím...) má naprosto nový výrobek. Všem vřele
doporučuju. Jen mi jaksi po každém výkonu nebylo jasné, jak něco
takového (rozumněj prášek na praní) může mít ekologickou značku.

S pozdravem,
 Martin Šaněk
 mailto:sanek.martin@volny.cz