Das keyboard

dejfson dejfson@gmail.com
Úterý Srpen 12 18:04:00 CEST 2008

myslel jsem, je nejdulezitejsi na klavesnici je to, ze stoji pokud
mozno co nejmin, takze
kdyz na ni vylejete kafe/merunkovy dzus/slivovicu apod, tak Vam to netrha zily.

me ta klavesnice pripada na tyhle ucely dost draha (hlavne s tou kavou
se mi to stava dost casto), ty 'features'
co tam uvadeji jsou asi stejne jako kdyz si hifista koupi zlaty drat
protoze ma o 0.0001dB mensi utlum na metr.

ja bych chtel takovou klavesnici, kde by popisy klapek byly udelane
digitalnim displejem a kdyz zmenite layout
klavesnice, tak se napisy na klapkach prehazi tak aby to odpovidalo skutecnosti.

ale takovou klavesnici jeste nikdo nikdy nevymyslel.

je to stejne jako s prackama na pradlo. vymysleji cipiny jako ze
'pracka oznami' kdy ukonci praci cyklus, ale aby vymysleli
pracku do ktere se nasype 50kg prasku, naleje 200litru avivaze a ono
si to vsechno davkuje podle potreby, tak to ne.

d.