Chyby v MPLAB 8.02

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Úterý Srpen 12 14:13:05 CEST 2008

Další chyba. TMR3+CCP4. CCP4 nenuluje TMR3. Ale v simulátoru MPLABu ano. Na ICDII opět funguje jak má.

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: j s
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, August 12, 2008 9:03 AM
  Subject: Re: Chyby v MPLAB 8.02

  Myslim ze bude vhodny ten priklad.
  S MPLAB-om (momentalne vo verzii 8.14, ale predtym aj s 8.10) robim
  denno-denne a take vazne chyby som si naozaj este nevsimol.

  Mimochodom, ja som zas pocul, ze verzia 8.10 je vraj ("pry", poznamka
  prekladatela) celkom podarena. Tak si teraz vyberte :-)

  J.S.

  Dňa 11. august 2008 15:44, Michal HW <michalgregor@centrum.cz> napísal/a: