RE: Jak připravit dům pro řídící systém?

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Úterý Srpen 12 11:01:00 CEST 2008

Dovolim se reagovat na vse v jednom.

Opravdu hodlam tento system realizovat
a pokud se nevyskynout smysluplne pripominky
tak v prezentovanem rozsahu.

Je otazka casu, kdy vznikne nejaky standart, ktery
bude uznavat vice jak jedna firma (fakticky, nikoliv
teoreticky), pak klidne system predelam, jelikoz
se bude jednat pouze o vymenu aktivnich prvku.

PS: CIB se tahne beznou dvoulinkou, muze
se odbocovat, nebo smyckovat.

Pokud by se podarilo dosahnout toho, aby firma ELKO EP
zverejnila specifikaci, bylo by to jiste ku prospechu veci.

Slavek