Uz mozeme jazdit na vodik :-)

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Srpen 11 23:39:22 CEST 2008

ja mam presne ten isty pocit. Teraz nemyslim vodu, ale vseobecne. Vsetci
neuznani geniovia ktori maju v garazi prototypy zariadeni ktore spasia
energeticke potreby nasej civilizacie... Su ich mozno desat-tisice, ale
nikto este nedokazal opakovat pokusy zo svojej garaze niekde inde.
Dalsia vec ktora ma zaujala je ze dane zariadenie je vzdy velmi
jednoduche. Na jeho zostrojenie netreba ziadne high tech vybavenie,
energia sa da ziskavat z kramov ktore si kupime v najblizsej samoske a
dame ich dokopy pomocou lepiacej pasky a oleja v spreji.
Naproti tomu vsetci inzinieri a vedci z celeho sveta su nevzdelani
amateri, ktori im nepraju. To su tie paradoxy :-)
Je to skor filozoficka uvaha, ale neviem najst odpoved na otazku preco
je to tak...
b.