Uz mozeme jazdit na vodik :-)
Jaroslav Lukesh
lukesh@seznam.cz
Pondělí Srpen 11 22:46:31 CEST 2008
No můj poznatek z chuchvalců mlhy nízko na silnici je ten, že auto táhne na
míň plynu víc (s hodně teplým motorem, voda kolem 130st.), tedy účinnost se
zvyšuje také.
----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
Jo, tak nejak to bude. + Kdyz vstrikujete vodu do sani, dojde k
ochlazeni nasavane smesi, tedy do valce se vejde vice smesi
(hmotnostne). Celkova ucinnost jde sice dolu, ale dosahne se vetsiho
vykonu.
S pozdravem Pavel
mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz
--
Vláďa Anděl napsal:
> A není to náhodou tak že voda sice sníží teplotu hoření, ale tím že se
> odpaří, zvětší objem a tím i tlak spalin? Pro optimální spalování v motoru
> je potřeba optimální teplota. Při nižší vzniká CO, při vyšší zase NOx. Mám
> dodem že právě chudá směs má vysokou teplotu hoření. Přidáváním vody by se
> teplota měla upravit a při tom ještě zvýšit výkon.
> Anděl
> :
>> Voda zvyšuje teplotu hoření a tím mírně i výkon.
>>
Další informace o konferenci Hw-list