Jak připravit dům pro řídící systém?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Srpen 11 21:49:38 CEST 2008

Nooo to neni tak uplne mimo pripominka...

Me by treba zajimalo jak bude takovy barak treba vyhledove prodejny -
spoustu kupcu to muze odradit - v pripade ze neco odejde tak budou jen
tezko shanet nekoho kdo jim provede diagnostiku co vsechno je v haji.

A vzhledem k tomu, ze vim co udelal jeden pitomej blesk u kamosky v
baraku, kde jsou pomerne slusne automatizovani tak bych to nepodcenoval.
Po uderu blesku se nedostali ani z baraku. Nesly zamky, svetla, topeni,
vrata proste nic.

Radek Vicek