Re: Jak připravit dům pro řídící systém?

aze azehw@volny.cz
Pondělí Srpen 11 21:02:34 CEST 2008

Než jsme začali stavět, měl jsme podobné představy....
Dnes máme několik druhů vypínačů: obyčejné, schodišťové, křížové... a
nepozoruji, že by to nekomu nestačilo.
Nemám potřebu zapínat světlo v obýváku mobilem z Pardubic.
Nemám potřebu zapínat topení dálkově z Tater.
Jak jsem už psal, pokud budete skutečně stavět, tyhle roupy vás přejdou...
AZE

----- Original Message -----
From: "Petr Kubáč" <petrkubac@802.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, August 11, 2008 8:55 PM
Subject: Re: Jak připravit dům pro řídící systém?

Kdyz si predstavim, ze deda mel doma porcelanove vypinace (rotacni) z 30 let
tak me napada takova myslenka.

Rekneme ze jsem optimista a vas system computerizovane elektriky vas bude
stat jenom 250 000 rekneme ze az do roku 2038 bude vsechno fungovat
dokonale, ale v te dobe uz bude vyrobce vasi automatizace v trapu, vy budete
stary, doumentace bude ztracena, co budete delat kdyz neco v tom systemu
prdne a barak se vam ponori do tmy ?

Nebo budete kazde 3 roky predelatvat elektriku - Verzi XP reinstalujete
verzi VISTA atd...

Deda v nejhorsim skocil do zelezarstvi a koupil bakelitovy packovy vypinac
ala 70 leta

Zdravi Petr Kubac