OT: telnet client

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Srpen 11 15:52:11 CEST 2008

On Mon, 11 Aug 2008, Martin Hanek wrote:

> http://www.ayera.com/teraterm/
> Martin Hanek

Ten jsem zkousel. Neumi UTF8 a zasekaval se mi vypis pri ls. Obcas jsem
musel klepnout do enteru aby se zobrazil i zbytek vypisu. Jeste jsem
pouzil teraterm_utf8 ale ani tam mi utf8 nechodilo dobre. Nakonec jsem
skoncil u putty. Sice mi chybi nektere drobnosti na ktere jsme byl
zvykly z teratermu ale jinak to ma vse, chodi spolehlive (i utf8) a myslim
ze logovat do souboru obsah session umi taky.