OT: Dealextreme a vyber mobilu - ma nekdo zkusenosti ?

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Srpen 11 12:06:45 CEST 2008

Vazeni, prosim o radu. Na Dealextreme jsem si obednal mobil. Prisel a byl
jsem spokojeny.
Na skautskem tabore jsem si pri tahani podsad rozmacknul displej.
Ted resim objednani noveho. Muzu objednat ten samy, ale jsou tam jiz i s
lepsimi parametry a tak prosim o radu a predani zkusenosti.
Muj pozadavek je aby to umelo 2 SIM karty soucasne a takovy trochu zvlastni
pozadavek, aby to umelo hrat hodne nahlas, tak jako ten co jsem mel. Byl to
JinPeng C888. Vzhledem k mnozicim se kradezim autoradii a navigaci u nas v
ulici mi to doslova nahradi autoradio a vydrz AKU uplne super. V nasi ulici
je bezne vykradeno za den i 5 aut. Nechce se mi resit rozbita skla apod.
Pokud vite o mobilu z Deal... , který by splnoval tyto pozadavky tak mi
prosim dejte vedet.
Dekuji a omlouvam se, ze obtezuji s takovymto dotazem.
Jindra Polivka