Jak připravit dům pro řídící systém?

Milan Horák konference@stranger.name
Pondělí Srpen 11 09:47:39 CEST 2008

Děkuji, tak nějak to asi dopadne. Jak tam dát ty krky? Třeba v 60cm od
podlahy po celém obvodu místnosti? Nebo na každé stěně dva krky vytáhnout
na půdu?

Myslel jsem si, že tak nějak aspoň přibližně naplánovat, kde co bude a
odtud roztahat ty husí krky. Tak jen jestli už je někdo netahal a nemá
nějaké poznatky kudy a kam.

Milan