Uz mozeme jazdit na vodik :-)
Jaroslav Lukesh
lukesh@seznam.cz
Pondělí Srpen 11 09:37:48 CEST 2008
Mnohem účinnější by bylo, kdyby proháněl ve velmi tenké trubičce obklopené
neodymy palivo, kde se depolarizují molekuly vody. Ta účinnost by se zvedla
o nějaké zanedbatelné promile, kdežto tady musí jenom tratit. Ještě by se
dala zvednout, kdyby měl úpravu pro závodní motory a jezdil i na vodu - tedy
do sání by přimíchával přesně dávkované množství vodní mlhy podle teploty
motoru (musí být přehřátý ale ne zas moc, to co dělám s warbecem, že když
zaprší, tak se z povrchu kapoty line pára, by tomu už asi moc nepomohlo -
mimochodem, takto přehřátý warbec má spotřebu lehce nad 6L/100km, přesně to
nevím, měl jsem v tom ještě několik studených jízd, ale byl jsem celkově pod
7L/100km - tedy tátova zkušenost do K.Varů za 6,1 není tak daleko od reality
ani po 25 letech).
----- Original Message -----
From: aze
Mam znameho, neunavneho vynalezce Perpetua mobile (oni tomu ale tak
neříkají). MEG a podobně. No a letos na jaře přifrčel s Favoritem, kde měl
něco takového, nádobku, nějaké 2 elektrody, proud to bralo kolem 3A a
kyslíkovodík vedl do sání notoru. Prý to bude úžasné....
Další informace o konferenci Hw-list