Uz mozeme jazdit na vodik :-)

aze azehw@volny.cz
Pondělí Srpen 11 09:25:37 CEST 2008

Důležité je použít nylonovou hadici, nikoli gumovou, jak to dělají ti věci neznalí :)))
Já už mu ty nesmysly nevyvracím, je to zbytečné. Asi před dvěma lety vydělal na MEGu těžké prachy. Po všech pokusech odvezl měděné dráty do sběru :))))

AZE
  ----- Original Message -----
  From: Juraj Michálek
  To: HW-news
  Sent: Monday, August 11, 2008 9:19 AM
  Subject: Re: Uz mozeme jazdit na vodik :-)

  Uz bezim do kuchyne zhanat 5l pohar od uhoriek (nie som predsa ziadny trochar..)
  najviac ma dostala veta v tom inzerate ze to profesionalne vyrabaju kvalifikovany inzinieri ...
  To o tom Joovi je lepsie ako Strazna veza, este chybaju temne sily braniace pokroku...
  Sa divim ze to este nikomu nevybuchlo.

  S pozdravom
  Juraj Michálek
  www.toolsquare.com