Jak připravit dům pro řídící systém?

Milan Horák konference@stranger.name
Neděle Srpen 10 13:46:15 CEST 2008

Zdravím všechny,

jak jsem tu nedávno psal, tak budeme stavět domeček. Chci se proto
zeptat jak udělat rozvody, aby se v budoucnu dal rozvést řídící systém.

Musím se už od začátku rozhodnout pro konkrétní systém a podle toho tam
natahat husí krky, zadělat krabičky atd.?

Nejraději bych vždycky jednu "slepou" krabičku a od ní vytáhnout krk
nahoru, kde už je clkem jedno jak ty dráty povedou.

Pokud si musím systém zvolit, pak jaký? Koukal jsem zatím jen tak letmo
na ABB a Elko EP, ale nejsem z toho všeho nijak moudrý.

Půjde mi hlavně o řízení světel, termoregulaci, do budoucna možná
zabezpečovačku, domácí telefon, atp.

Díky za jakékoli nakopnutí.

Milan