Kabel SFTP

k.novo k.novo@seznam.cz
Sobota Srpen 9 20:36:01 CEST 2008

Meril jste ten kabel,
nepredpokladam, ze mate nejky profi merak, staci zmerit odpor neakym beznym multimetrem, do CR se dostalo trochu cinskych falesnych kabelu vyrobenych ze zeleza s medenym potahem a ty zrovna dvakrat nefunguji. (vlatni zkusenosts jednim balenim) :-)

>Takze jsem se poptal a dalsimu clovekovi to nejde. Tedy 100Mb nejde na 1Gb
kabelech.
Jeste skusim zprovoznit jednu zasuvku, az bude vice casu.
Dulezite zasuvky jsem natahnul kabelem kabelem CAT5e a vsechny jedou,
dokonce napoprve.

Michal