Napajeci adaptery - el. podpalovace?

Sobota Srpen 9 13:55:36 CEST 2008

detailisti :-) Nekoukat do toho, nepřemýšlet. Když odejde a zrovna
nevyhoříte, koupit nový stejný. Jen takový zákazník je dobrý zákazník :-))
Já tady mám na router a modem zdroj který je studený, je o tom článek v PE
7/08.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Petr Stehlik" <petr.stehlik@atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, August 09, 2008 9:58 AM
Subject: Re: Napajeci adaptery - el. podpalovace?

Mám obdobnou zkušenost, dokonce ani teplotní pojistka ve vinutí.
Lepši do takovych věcí vůbec nekoukat, pak si člověk ještě
začne představovat co všechno se mohlo stát.
Jo ten název, podpalovač, docela sedí na některých neudrží člověk ruku.
Slepene je to podle mne proto ze lepidlo je levnější než šroubek a
v případě poruchy se to dá prohlásit za neopravitelné.
Taky mám doma krabici s velkým trafem z GM jako náhradu za
spálený adaptér.

Petr