Nabíječka Motorola

Petr King petr.king@atlas.cz
Pátek Srpen 8 18:19:42 CEST 2008

Mozna je ten zdroj moc tvrdy...
Posledni dny si hraju taky s nabijeckama, prvne jsem ustrihl nabijecku
na nokii, protoze prestala fungovat , ale mela davat 0,8A. pripojil jsem
tedy laboratorni zdroj a dal odhadem nejaky proud, ale telefon zahlasil
nenabijim - az kdyz jsem nastavil max. proud okolo 0,8A zacal nabijet.

Tak samo nabejicka na PDA. ocekava se 5V ale kdyz bylo 5V tvrdych,
nenabijelo... az jakmile po pripojeni zateze spadne na cca 4,6V, tak
zacne nabijet... Je to alchymie, zvlast s temi cinskymi nabijeci, kdy po
dvou hodinach provozu odejdou kondiky v step down menici, hruza... :-D

Petr S.