Program na generovani sumu

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pátek Srpen 8 14:56:00 CEST 2008

Hezke odpoledne,

    jsou to reseni hezka, lec neumeji to, co potrebuji. K tomu gnaural
je jeste potreba nejake dalsi knihovna, ale to tam je popsane. A z toho
jejich houkani a bublani bych brzo chytila nerva.Zkousela jsem, neni to ono.

    A Windows mam v poradku a v kondici, vsechno mi dobre slape, krom
tehle programu a to jsem je zkousela na nekolika ruznych instalacich a
porad je to stejne.

    Moc dekuji, asi zanecham pokusu a budu mi klid :-(

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz