Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Srpen 7 18:04:50 CEST 2008

Mezi nami ta akce bezi mezi normalnima lidma uz vice nez dva roky a zde
se asi nic moc nedelo, protoze se vetsina lidi hodne vyleka a radeji
zaplati (myslim, ze ty castky byli nizsi).

Problem nastal kdyz to zkusili na firmy, ktere ridi lidi (vetsinou
zivnostnici), kteri jsou vytrenovani od roku 89 na vsechny mozne
svinarny a vi, ze si nelze vsechno nechat libit - dokazou se za svoje
pravo bit - coz je dle meho urcite pozitivni zjisteni. Takze zde ten
smejd narazil a fakt by me zajimalo jak dopadnou ty zaloby a pozadavky
na zaplaceni vzniklych nakladu.

Co se tyka svinaren od statu tak jen perlicku mimo. Balik z USA, ktery
jsem zaplatil ($1050) 14.7.2008 jako EMS zasilku za postovne $260
dorazil do CR 22.7. a az do dnesniho dne pobyval na celnici ve
vyclivacim skladu. Dnes, jelikoz pristi tyden odjizdim na 14 dnu mimo CR
a balik by posta mohla vratit, jsem po vcerejsi euforii sedl k telefonu
a po 4 hodinovem vytaceni (uz jsem myslel ze si sem dam modem abych to
nemusel vytacet rucne) jedine funkcni linky na ty celniky jsem se
dovolal a patricne nabuzen se dozadoval procleni. Cekal jsem, ze budu
muset zase na nekoho jecet jako vcera a pan celnik prohlasil, ze to bude
dnes v poste - jake prekvapeni je to tam.
Jsem opravdu rad, ze jsem si za cenu EMSky mohl nechat poslat balik
pomalu jak kdyby to slo lodi a jeste si za tu dopravu necham naparit DPH
od statu.

Radek Vicek