Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

Zdenek zdej@atlas.cz
Čtvrtek Srpen 7 10:46:06 CEST 2008

Jeste jeden napad: Co panu advokatovi poslat na ucet nejakou smesnou
castku (0,10..1,00 Kc) a do zpravy pro prijemce napsat neco ve smyslu
"TV neopravuji". Bylo by to levnejsi nez doporuceny dopis (a rychlejsi),
bylo by to dolozitelne a stalo by ho to poplatek za prichozi platbu. :-)

Zdenek