Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

Zdenek zdej@atlas.cz
Čtvrtek Srpen 7 09:24:28 CEST 2008

Nemyslel jsem prominout, ale uplatnit svou pohledavku proti jejich.
Uznavam, ze by to bylo az moc jednoduche a na to se vetsinou nehraje.
Jim o penize nejde. Naklady na advokata a korespondenci pokryje reklama,
statni dotace a koncesionarske poplatky. Naklady tisicu dotcenych
podnikatelu budou tedy sponzorskym darem...

Zdenek